Forumindex Forum24 support

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ranker, avatar, smilies - lägga till egna..?
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Vanliga frågor och svar
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Felinae

Registreringsdatum: 10 april 2009

InläggPostat: 2009-06-20 23:13:24    Rubrik: Svara med citat

Kan ni göra en screenshot så det inte är ni som gjort fel? Inte för att jag tror det...

Click here to feed me a Fish!
Get your own at Pokeplushies!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
cancertjej

Registreringsdatum: 12 september 2009

InläggPostat: 2009-09-12 16:33:57    Rubrik: Svara med citat

Jag har knåpat ihop en smiley som jag tror användarna kommer att älska, trots att den är ful och klumpig. Den illustrerar ett problem många av oss har.

Det finns rätt stort behov av att uttrycka frustrererad ilska, etc i vårt forum. Jag har funnit en site med många bra gif-bilder som användarna också borde gilla. Det är dock inte regelrätta smileys utan mer stillsamt otrevliga, (demoner, riddare med klubba etc). Jag har valt ut ett dussin eller så.

På siten står det att man får ladda ner och använda bilderna fritt, men de vill inte att man länkar till bilderna. Om man är ett komersiellt företag vill de bli kontaktade.
http://www.feebleminds-gifs.com/graphics-sitemap.html#smiley-faces

Som jag ser det så är väl forum24 kommersiellt, men eftersom Cancertjejer-forumet är slutet så har ni ingen speciell nytta av bilderna och därför borde ni inte behöva betala.

Är det ok att jag knåpar ihop en .pak-fil med samtliga ovan nämnda bilder och mailar den till er?
Kwack

Registreringsdatum: 13 december 2009

InläggPostat: 2009-12-13 00:10:22    Rubrik: Svara med citat

Dvipa skrev:
Cooper skrev:
Har du inte dessa val?

nej det visas inte ladda från datorn.... trots jag tillät det som administarör.

Jag har precis samma problem.
Till överst på sidan
Brainshake

Registreringsdatum: 25 augusti 2008

InläggPostat: 2010-12-28 23:54:31    Rubrik: Svara med citat

Jag kan delvis förstå varför man inte vill att folk ska kunna ladda upp egna smilies, men skulle man inte på något sätt kunna sortera de existerande smilies som finns i listan?
Som det är nu får man klicka och förhandsgranska var och en, vilket är oerhört tidskrävande. Det vore mycket smidigare om det kunde poppa upp en sida som visar alla smilies och vad de heter, så man vet vilken man vill ha.
Sen verkar inte alla känslor finnas representerade där, så det skulle vara kanon om någon ville t ex göra en smiley som rycker på axlarna och lägga upp där... Smile
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Vanliga frågor och svar Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Sida 6 av 6

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet