Forumindex Forum24 support

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

RSS-flöden på hemsidan
Gå till sida Föregående  1, 2, 3

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Vanliga frågor och svar
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Nick

Registreringsdatum: 03 december 2006

InläggPostat: 2007-09-30 13:05:13    Rubrik: Svara med citat

Jag undrar hur ska man, efter att ha genererat ett RSS kod, lägga in detta i sitt forum på forum24.se Question

Hälsningar Nick
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Tcip

Registreringsdatum: 13 mars 2007

InläggPostat: 2008-06-11 23:25:32    Rubrik: Svara med citat

Nick skrev:
Jag undrar hur ska man, efter att ha genererat ett RSS kod, lägga in detta i sitt forum på forum24.se Question

Hälsningar Nick
Du klistrar in koden på rubriken
BF2 stats
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
magnus sjödin

Registreringsdatum: 08 april 2009

InläggPostat: 2009-04-09 01:34:31    Rubrik: RSS feed visar inte senaste inlägget Svara med citat

Hej,

Har lagt upp en RSS-feed enligt den här forumtråden som skall visa det senaste inlägget i forumet på en hemsida. Forumet har inte öppnat ännu och jag har bara lagt in ett par instruktionsmeddelanden, men RSS feeden på hemsidan visar bara det första meddelandet och växlar aldrig över till att visa det senaste.

Man får samma resultat om man går längst ner på forumsidan och klickar på standard RSS ikonen där man kan prenumerera på RSS flödet. Om jag provar det får jag också bara det näst senaste meddelandet i min inkorg, inte det senaste. Någon som råkat ut för det? Bug?

/Magnus
Till överst på sidan
magnus sjödin

Registreringsdatum: 08 april 2009

InläggPostat: 2009-04-15 20:35:48    Rubrik: RSS flöde på speciell forumtråd? Svara med citat

Hej!

Någon som vet om man kan koppla ett RSS flöde till en speciell tråd/ämne på formuet (snarare än att flödet kopplat till allt som skrivs)?

Mvh
/Magnus
Till överst på sidan
Pontus_J

Registreringsdatum: 19 mars 2007

InläggPostat: 2009-05-16 13:09:54    Rubrik: Svara med citat

När jag lägger in det på min hemsida så blir alla Å, Ä & Ö konstiga tecken, varför?
Hur gör man för att fixa detta?
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Vanliga frågor och svar Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Sida 3 av 3

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet