Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Nick
Registreringsdatum: 03 december 2006 Inlägg: 3
|
Postat: 2007-09-30 13:05:13 Rubrik: |
|
|
Jag undrar hur ska man, efter att ha genererat ett RSS kod, lägga in detta i sitt forum på forum24.se
Hälsningar Nick |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Tcip
Registreringsdatum: 13 mars 2007 Inlägg: 91 Ort: Sweden
|
Postat: 2008-06-11 23:25:32 Rubrik: |
|
|
Nick skrev: | Jag undrar hur ska man, efter att ha genererat ett RSS kod, lägga in detta i sitt forum på forum24.se
Hälsningar Nick | Du klistrar in koden på rubriken _________________ Forum-Battlefield
Min blogg
BF2142 stats
BF2 stats |
|
Till överst på sidan |
|
 |
magnus sjödin
Registreringsdatum: 08 april 2009 Inlägg: 9
|
Postat: 2009-04-09 01:34:31 Rubrik: RSS feed visar inte senaste inlägget |
|
|
Hej,
Har lagt upp en RSS-feed enligt den här forumtråden som skall visa det senaste inlägget i forumet på en hemsida. Forumet har inte öppnat ännu och jag har bara lagt in ett par instruktionsmeddelanden, men RSS feeden på hemsidan visar bara det första meddelandet och växlar aldrig över till att visa det senaste.
Man får samma resultat om man går längst ner på forumsidan och klickar på standard RSS ikonen där man kan prenumerera på RSS flödet. Om jag provar det får jag också bara det näst senaste meddelandet i min inkorg, inte det senaste. Någon som råkat ut för det? Bug?
/Magnus |
|
Till överst på sidan |
|
 |
magnus sjödin
Registreringsdatum: 08 april 2009 Inlägg: 9
|
Postat: 2009-04-15 20:35:48 Rubrik: RSS flöde på speciell forumtråd? |
|
|
Hej!
Någon som vet om man kan koppla ett RSS flöde till en speciell tråd/ämne på formuet (snarare än att flödet kopplat till allt som skrivs)?
Mvh
/Magnus |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Pontus_J
Registreringsdatum: 19 mars 2007 Inlägg: 23 Ort: Östersund
|
Postat: 2009-05-16 13:09:54 Rubrik: |
|
|
När jag lägger in det på min hemsida så blir alla Å, Ä & Ö konstiga tecken, varför?
Hur gör man för att fixa detta? _________________ http://lynx.forum24.se |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|